Każdy ma swoją niepowtarzalną historię – pozwól, że opowiem Ci naszą…

Historia zaczęła się dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma lasami, wśród łąk, pagórków i lasów… żyła tam sobie mała dziewczynka. Od zawsze jej wielkim marzeniem było zostać Panią Nauczycielką. Uczyła misie, lalki i wystawiała oceny w starannie przygotowanym dzienniku lekcyjnym. Idąc do szkoły, spotykała na swojej drodze Wróżki leśne – prawdziwe Czarodziejki, które odpowiednio naprowadzały ją na właściwie dróżki, wspierały najlepiej rozwinięte umiejętności, motywowały i pilnowały, aby powoli realizowała swoje plany. Jak to czasem bywa z planami – lubią się zmieniać i komplikować. Wiedzą o tym wszyscy dorośli. Bajka przybrała bardziej przyziemne krajobrazy i rozwinęła się nieco inaczej. Wtedy na jej drodze pojawiła się  Matka Chrzestna. Nie posiadała ona jednak magicznej różdżki i zaklęć, za pomocą której zaczarowała rzeczywistość. Pomogła za to uwierzyć, że warto sporządzić dokładny plan działania i spróbować zawalczyć o siebie i swoje marzenia, jednocześnie kreując przyszłość w zupełnie inny sposób.

Tą Dziewczynką jestem ja – Nicole. Zawsze marzyłam o tym, aby być Nauczycielem. Faktycznie się to udało. Miałam to szczęście, że uczyłam się w placówkach ze wspaniałą kadrą pedagogiczną. Spotkałam na swojej drodze prawdziwych Przewodników, od których otrzymałam wsparcie i wiedzę, za co jestem ogromnie wdzięczna. Chciałabym, aby wszystkie Maluchy miały takie możliwości, dlatego…

Dziś oddaję w ręce Rodziców i Dzieci Niedźwiadkowo – pierwsze w Polsce miejsce dla Maluchów, stworzone na wzór zachodnioeuropejskich placówek oświatowych, mieszczące się na warszawskim Mokotowie. Moim marzeniem jest, aby Dzieci otrzymywały dokładnie to, co ja – wiarę, że wszystko będzie ok i możliwość rozwoju po swojemu, z planem skrojonym na ich miarę, pomimo, że nie jest to tradycyjne podejście. Jestem przekonana, że realizacja programu trójjęzyczności i rozwijania kompetencji kluczowych, wspomogą Nas – dorosłych w niełatwym wychowywaniu młodych Europejczyków na miarę XXI wieku.

Z zamiłowania do wciąż zwiększającej się jakości stworzyłam miejsce dla Małych Ludzi, które łączy atmosferę bezpieczeństwa wraz z konkretnym pomysłem na naukę. Wierzę, że jasno skonstruowany plan, wzorowany na systemach edukacyjnych Niemiec, Francji, Belgii i Hiszpanii oraz przyjemna przestrzeń ułatwią wejście w ten wyjątkowy etap życia, tak istotny dla rozwoju każdego Malucha.

Dziękuję, że bierzesz Niedźwiadkowo pod uwagę przy wyborze miejsca dla Swojego Dziecka.

Wypełnij formularz i pozwól, że zaproszę Cię do poznania naszej przestrzeni w najbliższym czasie.

Do zobaczenia!
Nicole Cieplik

Nasz zespół

Nicole Cieplik

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, pedagog, seksuolog dziecięcy, certyfikowany Trener Wspomagania Placówek Oświatowych MEN, autorka programów nauczania. Twórca i prowadząca programy wspierające międzynarodowe szkoły i przedszkola w budowaniu strategii dydaktycznych od podstaw. W prowadzeniu placówki stawia na najwyższą jakość i ciągłe doskonalenie. Duży nacisk kładzie na podejście merytoryczne i rzeczowe do wszelkich zagadnień. Wierzy, że otwartość i akceptacja rosną proporcjonalnie do zdobywanej świadomości i wiedzy, co też stara się przekazać w swojej pracy.

Monika Rozwadowska

Absolwentka Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunkach: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, edukacja dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz praca socjalna. Koordynator ds. pedagogicznych - nadzoruje przebieg i jakość zajęć edukacyjnych oraz wszelkich wydarzeń. Z Najmłodszymi pracuje od 2016 roku. Zawsze uśmiechnięta i spokojna, doskonale rozpoznaje dziecięce emocje. Z niezwykłą cierpliwością wprowadza Maluchy w nowe otoczenie i uczy samodzielności.

Agnieszka Gabiec

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna oraz animacja społeczno-kulturowa. Specjalistka ds. administracyjnych - odpowiada za obieg dokumentów, obsługę administracyjną placówki, a także prowadzenie social mediów oraz strony internetowej. To właśnie spod Jej ręki wychodzą nasze grafiki i plakaty promocyjne. Często także wspiera w roli fotografa - dzięki niej Dzieci mają piękne pamiątki z różnych wydarzeń, w których biorą udział.

Iryna Rushenko

Pełni funkcję Opiekuna Placówki – koordynuje prace organizacyjne, wyżywienie Dzieci, kontakt z dostawcami oraz troszczy się o gości naszego wyjątkowego miejsca. Zawsze świetnie przygotowana, chętnie odpowie na wszystkie pytania i dopatrzy najdrobniejszego szczegółu. Posiada oficjalne kwalifikacje zawodowe z zakresu opieki nad dziećmi w nurcie rodzicielstwa bliskości oraz NVC. To właśnie ta osoba najpewniej otworzy Państwu drzwi Niedźwiadkowa i zaprosi do środka.

Dorota Wiśniewski

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku pedagogika specjalna - edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolach oraz szkołach podstawowych o profilu terapeutycznym. Prowadzi zajęcia programowe oraz terapeutyczne, terapię ręki, zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Certyfikowany Trener Plastyki Ekspresywnej oraz Kreatywnego Wczesnego Rozwoju.

Marta Tomaszewska

Wychowawczyni najmłodszej grupy w Niedźwiadkowie. Posiada wykształcenie z zakresu włączania nowych Dzieci do grupy, także tych, które pochodzą ze środowisk wielokulturowych. Swoje doświadczenie zbierała w największych międzynarodowych placówkach w Warszawie. Pracując z Dziećmi zawsze wykazuje się ogromną dozą cierpliwości i ciepła. Pasjonuje się artyzmem. Niezwykle kreatywna i nastawiona na naukę poprzez sztukę. Zaangażowana w swoją pracę, łatwo nawiązuje kontakty zarówno z Dziećmi, jak i Rodzicami, tworząc atmosferę sprzyjającą rozwojowi i budowaniu poczucia bezpieczeństwa.

Allison Madrigal Delgado

Native speaker języka hiszpańskiego z Kostaryki. Absolwentka Costa Rica Institute of Technology. Z Dziećmi pracuje od 2019 roku, ucząc z wykorzystaniem zabaw stymulujących wszystkie zmysły. Często także przeplata elementy sportu i ruchu - posiada tytuł Champion in National Women's Basketball. W pracy z Najmłodszymi stawia na rozwijanie umiejętności zespołowych, aby budować od najwcześniejszych lat kompetencje interpersonalne, wykorzystując przy tym także nowe technologie.

Tarun Devrani

Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Narodowego Instytutu w Indiach na kierunku: Forest Information Technlogy oraz Life Sciences. Od ponad dwóch lat aktywny nauczyciel dzieci i młodzieży w międzynarodowych szkołach w Polsce. Asystent akademicki w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystki. Certyfikowany instruktor tańca oraz jogi i mindfulness.

Milena Bartnik

Psycholog, absolwentka Wyższej Szkoły Menadżerskiej. Z dziećmi pracuje od 2020 roku. W pracy stawia na budowanie pewności siebie oraz rozwijanie kreatywności, wykorzystując przy tym gry edukacyjne oraz naukę poprzez zabawę. Posiada kwalifikacje z zakresu wprowadzania pozytywnej dyscypliny oraz ochrony zdrowia psychicznego dzieci. W Niedźwiadkowie odpowiada za wsparcie psychologiczne od pierwszych dni Uczniów w nowym środowisku oraz bieżącą współpracę z pedagogami.

Aleksandra Samek

Prowadząca zajęcia taneczne (w tym balet). Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku stosunki międzynarodowe. Pasjonuje się disco dance oraz jazzem. Cały czas podnosi swoje kwalifikacje w zakresie sportowym. Wprowadza Niedźwiadki w świat tańca poprzez zabawę i naukę prostych choreografii.

Wiktor Warenik

Prowadzący zajęcia sportowe (Fizjo Niedźwiadek, szermierka, sztuki walki, piłka nożna i gimnastyka). Absolwent Wyższej Szkoły Sportu na kierunku wychowanie fizyczne, specjalizacja edukacja w sporcie. Prowadzi drużyny piłkarskie od najmłodszych grup. Znak rozpoznawczy: worek akcesoriów sportowych na każdej lekcji!

Agata Runowicz

Logopeda, psycholog, pedagog. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiada za cotygodniowe prowadzenie indywidualnej oraz grupowej terapii logopedycznej, bazując na autorskich programach profilaktycznych. W swojej pracy stawia na profilaktykę wady wymowy i zaburzeń mowy, a także na wspomaganie rozwoju kompetencji językowych, które będą decydować o powodzeniu i sukcesach Dziecka w edukacji przedszkolnej.