Nasz zespół

Na co dzień jesteśmy zespołem różnych narodowości i uważamy, że jest to jedno z najlepszych doświadczeń. Uczymy się od siebie nawzajem i wnosimy nową jakość – dokładnie taką, jaką sami chcielibyśmy otrzymać.

Absolwentka Wydziału Chemii oraz Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, pedagog, certyfikowany Trener Wspomagania Placówek Oświatowych MEN, autorka programów nauczania. Twórca i prowadząca programy wspierające międzynarodowe szkoły i przedszkola w budowaniu strategii dydaktycznych od podstaw. W prowadzeniu placówki stawia na najwyższą jakość i ciągłe doskonalenie.

 

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku oraz Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z pracą socjalną oraz polityka społeczna. Od 2005 roku aktywny nauczyciel w placówkach zarówno prywatnych, jak i państwowych. Podczas pracy z Najmłodszymi stawia na samodzielność i kreatywność w zabawach twórczych oraz artystycznych.

Native speaker języka hiszpańskiego z Meksyku. Absolwent Universidad Vizcaya de las Américas w Puerto Vallarta na kierunku zarządzanie biznesem, certyfikowany nauczyciel TEFL. Od ponad dwóch lat aktywnie uczy dzieci i dorosłych na wszystkich poziomach zaawansowania języka angielskiego i hiszpańskiego. W pracy z najmłodszymi stawia na rozwijanie umiejętności zespołowych, aby budować od najwcześniejszych lat umiejętności interpersonalne, wykorzystując przy tym także nowe technologie.

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją logopedyczną. Od 2015 roku pracuje z dziećmi oraz młodzieżą. Czas zabawy organizuje w sposób kreatywny, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego Malucha. Posiada umiejętność grania zarówno na pianinie, jak i gitarze. W Niedźwiadkowie prowadzi także zajęcia logopedyczne.

Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Narodowego Instytutu w Indiach na kierunku: Forest Information Technlogy oraz Life Sciences. Od ponad dwóch lat aktywny nauczyciel dzieci i młodzieży w międzynarodowych szkołach w Polsce. Asystent akademicki w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystki. Certyfikowany instruktor tańca oraz jogi i mindfulness.

 

 

Absolwentka Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunkach: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, edukacja dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz praca socjalna.  Z Najmłodszymi pracuje od 2016 roku. Zawsze uśmiechnięta i spokojna, doskonale rozpoznaje dziecięce emocje. Z niezwykłą cierpliwością wprowadza Maluchy w nowe otoczenie i uczy samodzielności.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego na kierunkach: filologia romańska z językiem rosyjskim i przygotowaniem pedagogicznym do nauczania języka obcego. Z językiem francuskim aktywnie pracuje od 4 lat, ucząc na różnych poziomach zaawansowania.

Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Od 2017 roku pracuje zarówno w placówkach prywatnych, jak i publicznych. W swojej pracy stawia na uczenie Dzieci samodzielności oraz dokładność podczas wykonywanych prac. Ponadto stara się przekazywać Najmłodszym umiejętności niezbędne do funkcjonowania w grupie, takie jak: dobra komunikacja i praca zespołowa. Prowadzi także zajęcia instrumentalne.

Pełni funkcję Opiekuna Placówki – koordynuje prace organizacyjne, wyżywienie Dzieci, kontakt z dostawcami oraz troszczy się o gości naszego wyjątkowego miejsca. Zawsze świetnie przygotowana chętnie odpowie na wszystkie pytania i dopatrzy najdrobniejszego szczegółu. To właśnie ta osoba najpewniej otworzy Państwu drzwi Niedźwiadkowa i zaprosi do środka.

Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Uniwersytetu Opolskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją filmoznawstwo i edytorstwo. Swoją przygodę ze światem sztuki i artyzmu rozpoczęła już w 2010 roku w Instytucie Rozwoju Kultury Alternatywnej IRKA i Rzeszowskim Inkubatorze Kultury. W pracy z Najmłodszymi stawia na kreatywne podejście do nauki poprzez zabawę, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i emocjonalnych, z wykorzystaniem nurtu mindfullness.